Glade medarbejdere giver gode kundeoplevelser.

Gode kundeoplevelser giver lyst til at købe.

Kontakt os

så tager vi en uforpligtende snak

Pil ned i orange

Her er hvad vi kan hjælpe med

Pil nedadPil mod højre

Telemarketing:

Nysalg

Outbound velkomst-/serviceopkald

Inbound kundeservice/support

Forlængelse

Krydssalg

Winback

Fundraising

Mødebooking

Interview

Leadgenerering

Udvikling

Kampagneplanlægning

Koncepttestning

Markedsanalyse

Produktoptimering

Sparring

Eksekvering af salgs- og vækststrategi

Telemarketingstrategi

Kundeloyalitet

Kommunikation i kundeservice

Kundefokuseret sælgeradfærd

Effektivt personligt salg (STRONG-konceptet)

Det siger nogle af vores kunder

Icon Sales har igennem en årrække hjulpet SOS Børnebyerne med at vækste vores portefølje af donorer blandt små og mellemstore virksomheder. Icon Sales har altid udvist stor entusiasme for vores samarbejde og ikke mindst sagen – og leveret professionel og personlig service, som vi værdsætter utrolig meget.

Kathrine Schmidt

,

Senior Corporate Relations Manager

Vores samarbejde med Icon Sales gør sig især bemærket ved kvaliteten af de salg, de leverer dagligt. Vi er ikke i tvivl om at kvalitet er nøgleordet for deres arbejde. Telesalg (telemarketing) kan være mange ting, men Icon Sales er i hvert fald en leverandør som vi er stolte af.

Louise Luna Meinertz

,

Telesales Manager

Det er et tillidshverv at lægge kontakten til sine nye og tidligere kunder ud til 3. part. Icon Sales håndterer dette tillidshverv til vores store tilfredshed. Sælgerne er kompetente, velinformerede, venlige og ikke mindst – gode, ordentlige sælgere. Resultatet er gode salg med lang levetid og et absolut minimum af utilfredse kunder. Der hersker stor gennemsigtighed og den daglige kommunikation er yderst tilfredsstillende, ligesom idéerne til at udbygge vores samarbejdet er.

Janni Thuesen

,

Managing Director

GoTalent er et online casting bureau, som benytter alle typer personer til b.la. reklamefilm, biograffilm og TV-serier. Nogle medlemmer jagter en skuespillerdrøm, mens andre ser det som en fed oplevelse. Icon Sales giver sig tid til at sætte sig ind i det enkelte medlems behov og ønsker. Man kan mærke at deres ansatte trives, fordi de både tør at engagere sig i de seriøse og sjove snakke med vores medlemmer.

Magnus Hansen

,

Indehaver

Telemarketing er ikke kun salg,
salg,
salg ...

Salg er en vigtig forudsætning for omsætningen, men telemarketing kan så meget mere. Ja, vi er lidt farvede, men nu har vi efterhånden arbejdet med det i mange år. Vi kan stadig ikke komme i tanke om en markedsføringskanal der kan det samme, med lige så få midler. Vi er med på at alting kan snævres ind: at det nogle gange giver mest mening ”bare” at bruge telemarketing som salgskanal, og andre gange som en måde hvorpå vi værner om nuværende kunder. Men uanset hvilken strategi vi mødes om, så påtager vi os altid den samme opgave:

Vi skal tale i telefon med mennesker, der kan få stor betydning for din forretning.

Det er hér, vi mener at telemarketing kan noget – hvis du giver os lov til at folde os ud. Vi føler, at det er en forholdsvis simpel opgave at forvandle telefonsamtaler til gode oplevelser og køb. Derfor vil det faktisk betyde noget, hvis vi får lov til at bidrage med mere. Vi ser nemlig telemarketing som et kig ind i købernes adfærd og behov for det produkt, din forretning sælger. Selvfølgelig også i konkurrencen. Hvis vi også kan bruge samtalerne til at fastslå udbredelsen af bestemte holdninger til din forretning, vil vi gerne gøre det. Det vil vi, fordi vores samarbejde startede med at vi brugte tid på at forstå dig og din forretning. Vi tror på at du kan få en konkurrencefordel ud af det indblik, telemarketing giver os. Og for at være helt ærlige med dig: Vi vil gerne engagere os, fordi vi tidligere i vores karriere selv har samarbejdet med eksterne telemarketingbureauer. De var gode til at sælge, men de gjorde ikke mere end dét for at styrke vores position i markedet.

Det er først og fremmest resultaterne, din forretning skal leve af.

Det ved vi, og målet for vores samarbejde er at vores forretning vækster, fordi din gør det samme. Vi har dog en klar holdning til hvad det kræver at nå hen til målet.

Vi insisterer på at give dig

Pil mod højrePil nedad

Et inddragende og menneskeligt kundeoplevelseskoncept, der performer på alle typer af opkald.

Brandambassadører, som giver din kunde lyst til at (for)blive kunde fordi hun har lyst, ikke fordi hun skal.

Én-til-én kommunikation, der både kan tiltrække din kunde og få ham til at anbefale dig til kollegaer, venner og bekendte.

Gode kundeoplevelser starter med glade medarbejdere.

Vi indrømmer gerne, at vores medarbejdere ikke har den stereotype sælger-attitude. Vi udsætter dem ikke for et opslidende pres, og vi lærer dem heller ikke at manipulere. Til gengæld er de gode til at skabe relationer, og til at agere professionelt. De er rolige, fordi vi beder dem om at være sig selv. Det skaber tillid hos kunderne. De har altid en leder tæt på, der står på hovedet for at de skal lykkes.

Det hele starter dog med en grundig uddannelse, som alle nye kommer igennem. Her lærer de arbejdsværktøjerne at kende, så de kan løse opgaven. De modtager lidt træning i salg og kundeservice, og det er for at give dem en struktur, de kan arbejde ud fra. Den tid vi sparer på ikke at tale om salgsteknikker, bruger vi på at undervise i hvordan de skal føre en naturlig samtale, lede kunden til at træffe en beslutning vedr. dit produkt eller løse problemet, kunden henvender sig med.

I løbet af en arbejdsdag har vi 3-5 fællessamlinger, hvor vi snakker om den enkeltes udfordringer og løser dem sammen. Det gør vi for at få alle til at bidrage positivt til resultaterne. Det styrker ejerskabet for din opgave, når vores ansatte føler sig involveret og inddraget.

Vi er samarbejdspartnere.

Vi er et eksternt telemarketingbureau, men vi ser ikke os selv som en leverandør. Tværtimod, så betyder det meget for os at være en integreret del af vores samarbejdspartneres forretning. Derfor er vi lige så ansvarsbevidste, som I selv er. Vores ansatte afspejler jeres ansatte. Og så tøver vi ikke med at være gennemsigtige og give jer indblik i alle de tal, I ønsker at følge med i. Fordi jeres kunder er vores kunder, inddrager vi også alle partnere i vores interne processer, når det er relevant. Det vil sige, at vi fortæller om fejl og mangler i en samtale, før I selv opdager det.

Når der skal findes en løsning med en utilfreds kunde, har vi det også bedst med selv at tage ansvar, og føre dialogen. Kort fortalt, så ser vi vores partnere og deres ansatte som vores kollegaer, og vi ønsker ikke at sætte vores kollegaer på unødigt arbejde. Vi har på fornemmelsen at du kender alt til den irritation, et eksternt bureau kan medvirke til. Med andre ord: Vi værner om vores partneres kultur, brand og virksomhed, fordi vi ved hvor meget tid og sjæl det kræver at skabe en sund forretning, hvor kundernes tilfredshed går hånd i hånd med de ansattes.

Skal vi tage en snak?

Tak! Din besked er nu modtaget.
Noget gik desværre galt! Prøv igen.

Spørgsmål? Giv os et ring på telefon: 88 71 07 07